Kızlar benim eşim hastaydı grip di ateşi falan yoktu, 4. gün annesinde kaldı tabi ara ara eve üstünü falan değiştirmeye geliyordu. Sonra iyileşmesine iki gün kala yine maskeyle evde kaldı. Kızımla hiç temas etmedi ama onun dışında kızımı kimse de görmedi uzun bir süre, kızımın birdenbire ateşi yükselmeye başladı kanında enfeksiyonu çıktı, ve ilaçla düşürdük ateşi doktora gittik doktor influenza ilacı verdi. Ateşi devam ederse başlayın dedi, ama ateş dışında bir belirtisi de yoktu kandaki enfeksiyon dışında. Üç gün falan ateşi calpol ilaçtan sonra tekrarladı ilacın etkisi geçti ateş başladı biz de dün ilaca başladık, şu an 24 saat olacak ateşi çıkmıyo çok şükür ateş düşürücü kullanmadım en son ki ateşinde verdim şu an çıkmadığı için vermedim. Yani benim aklıma takılan başka bir bulgusu da yok influenza olabilir mi? İlacı kullanmaya başladıktan sonra ateşi daha iyi gibi kızım 4 aylık ilacı kullanırken herhangi bir ekstra bir şey yaşamak yerine ateşle birlikte hastalığı geçer değil mi yani ben bilmiyorum da endişeleniyorum da. Babası hasta olduğu ıcın teste gerek duymadı doktor zaten ondan gecmıstır dedı çünkü başka kımseyı gormedı 1 hafta boyunca evden de cıkmadı kan sonuçları vırak enfeksiyonu gösteriyordu. Benım bı çocuğum daha vardı şiddetli öksürük vardı günden güne kötüleşiyordu doktor ıhmalıne geldı vefat ettı o rsv olmuştu. Suankı doktorumuz öksuruk yok rsv degıl dedı bu saatten sonra kızımda ılerleme olmaz dımı 4 gün oluyor bugünde atesı olmadı 3. Günden sonra düşmeye başlamıştı