busra_tarkan_47 doktorlar blendir kullanma diyor bu bilinen bir şey bunu bebeğinize kendiniz alistirmissiniz doktorumun dediği bir şey var kendin alistirdigin hiç bir şey için bebeklerini suçlama, ek gıdaya yeniden başlar gibi ilerleyin önce çatalla ezerek hafif pütürlü 2 hafta sonra daha az ezerek orta pütürlü 1 hafta sonra tam minik küpler halinde doğranmış yumuşak gıdalar sonra pankek mücver gibi kendi eliyle yiyebilecegi katı gidalar sonra da normal ev yemekleri deneyin tabi bu süreçte başından sonuna kadar ogurebilir oksurebilir kusabilir telaş yapmayın bunlar sağlıklı tepkiler normal şeyler 1 ayda alışır bir de karşısında yemek yiyin tavuk ısırıp yiyin mesela pilav yiyin görsün öğrensin isirmayi koparmayi cignemeyi