Hanne-12 Habibeaselkeser tek çıkarttım , duamı edip bebeğimle uyurdum ,evde çokça da yalnız kaldık . İçini ferah tut bence
ElmaliTurtamm Habibeaselkeser walla benimde başımda kimse kalmadı bi akşamdan akşama eşim vardı annem arada geldi gitti oda hastalığından dolayı kalamadı anlıcağın tektim yani mezarımda açık değildi galba😃
Bulutcuk Esdoel kafası karışmıyor insanın canım iyi oluyormuş ilk başta biraz tedirgin olmuştum ama daha iyi düzen kuruluyormuş
Kubraegir Habibeaselkeser Tek çıkardım gece tek kaldığım bile oldu çok şükür kendimi bebeğimi Allaha emanet ettim hiçbişey olmadı
Habibeaselkeser Ays_ays sürekli dua ederken ona emanet ediyorum zaten ondan başka sığınacak kimsem yok
Mom563 Habibeaselkeser ilk bir haftafan sonra geceleri evde sadece bebeğim ve ben varız. Simdi 36 gunluguz çok şükür
Pier Habibeaselkeser ilk 10 gün annem vardı, sonra gitti. Oğlum 7 aylık oldu, o günden beridir hep yalnızız. İnanmayın duyduklarınıza, hurafelere. Gönlünüzü ferah tutun.