Benim bebegim 2 ay 7 gunluk . Geceler kundak yapip uyutuyorum. Gunduzleri artik yapmiyorum. Gunduzun 1 uykusu iyi digerleri kotu. Bence de kundagi deneyin ama yarim kundak tabiki. Bizde de gunduzleri bakiyorum esniyor uyukluyor, kucaga aliyorum uyutmaya agliyor, cozemiyorum bazen ben de. Sanirim annelikte yeniyiz daha tam cozemiyoruz bebekleri 😂