mylifes_myrules takıp geçiyorum sorun olmuyor deniyor ama bu kapalılar için geçerli değil malesef 😏😏 önümde bir turist boynunda kolunda bir sürü takıyla geçip gitti ben küpem ve kolyem yüzünden topuzuma kadar arandım 🙄😏 İnanılmaz sinir bozucu geldiği için daha sonraki uçuşlarımda el çantama koyup geçtim (bilezikler büyük küçük bir sürü altın bu arada sadece kolye küpe değil🙈)..kaybolmasından korkuyorsanız kapıdan geçer geçmez takarsınız.. sadece antep’e giderken çantamdaki bilezikleri görünce görevli “altın alım satım için mi gidiyorsunuz ” 😳😂 demişti şok olmuştum