sblkcr bexero biraz ağır maalesef çocukları sarsıyor.. Nimenrix çok hafifti ama hiç aşı olmamış gibiydi,eğer onu olmadıysa daha rahat olun diye söyleyeyim. Biraz acı yaşıyorlar ama sağlıkları için mecbur,tedbir bizden takdir Allahtan artık. Hiç hastalık yüzü görmesin yavrularımız🙏🏻 çok ağrısı olursa,huzursuz olursa çocuk calpol verebilirsiniz.