Bebeğim 10 aylık memeye çok düşkün sürekli emmek istiyo ve koca bir gün neredeyse hicbisey yemeden geçiriyo kilo artışı vs gayet yerinde ama bu durum beni artk çok yordu her öğüne özene bözene tarifler hazırlayıp olduğu gibi çöp oluyor aynı dudumda olan var mı gecicek mi bu 🥺