Bir kaç önceki postumda zorluklardan bahsetmiştim fikir veren çok oldu sağolsun ama bu parka gitme işini hala yenemedim. Sürekli her fırsatta terliğini montunu alıp parka gidiyoruz diyor tatlı dille hayır yemeğimi yaptıktan sonra parka gidebiliriz vs diyorum ama kendini yırtarcasına ağlıyor gözü bir şeyi görmediği için sakinleştirsem de daha çok ağladığı için kendi haline bırakıp bir süre ağladıktan sonra sarılarak durumu ortadan kaldırıyoruz ama tekrar sar başa oluyor. Dışarı her çıktığımızda park diye krize giriyor. Analarrr ne olur akıl verin bana yıprandım yahuuu adam akıllı bile tuvalete gidemiyorum kriz kriz kriz hep ağlıyor hep ağlıyor.