Biz 5. Aylığız bende her ay götürdüm.
Ama ek gıdaya başla dedikten sonra götürmeyeceğim.
1 ay daha bekletelim
morbulutlu dedi
Dediğiniz gibi boy kilo baş çevresi pipi kontrol
Güle güle 🤣
Sağlık ocağına götürüp doktora danışarak demire başlayabilirsiniz.
Herkes aynı ilacı kullanıyor zaten demirde ocean.
Eğer önemli (gaz huzursuzluk vs yoksa gitmenin mantığı yok aslında.
Biz doğduğumuz hastaneye 800₺ veriyoruz indirimli oluyor.
1900 küsür iyiymiş🤣