28+4 deyim bugun doktora gittim 20 gun once 32 mm olan 28 mm olmuş doktor progestan fitil verdi bir hafta dinlenceksin tekrar kontrol dedi böyle bişey yaşayıp normal zamaninda veya oncesinde doguran oldumu erken doğum riski var dedi hamileligin basindada kanama yaşadım 3 gün hastanede yattım arada adet sancısı gibi Ağrımda oluyo ama nst temiz çıktı