dfneduruu burnunun tıkanmamasına dikkat edin nefesini dinleyin nefes alırken tıkalı gibi mi serum fizyolojikle yıkayın çok fazla sıkmayın bebeğiniz küçük . Nebulizatöre serum fizyolojik 1-2 ml koyup 3-5 dk tutup burnunu açabilirsiniz. Kızım 42 günlükken oldu bol bol emzirdim bana da bulaştığı için emzirirken ona antikor geçiyordu.
Bir de burnu için dediklerimi yaptık doktor söyledi. Ayrıca doktor karnını açın boynuna kadar ve hergün bana video atın diyordu. Göğsü çok inip çıkıyorsa nefes almakta zorlanıyor demek demişti. Siz de şimdiden itibaren karnın göğüs kafasinden göbeğine kadar kontrol edin sonreaki günlerle karşılaştırma yaparsınız. Biz böyle atlattık zamanında