Bol bol serum fizyolojik ile burun temizliği yapın ve yoksa bir nebulizator edinip buhar verin. Antibiyotikten de uzak durun mecbur kalmadıkça çünkü bebeğiniz çok küçük. Biz de yoğun bakımdan çıktıktan sonra grip olduk ve acemilik işte panik ile gittim ve verilen antibiyotikleri kullandım. Buna rağmen bir buçuk ay boyunca grip geçmedi. En son ilacı falan bıraktım ve sadece burun temizliği+ buhar verdim. 1 hafta 10 gün içinde toparladı bebeğim. Bol bol da emzirin ya da mama verin hangisini alıyorsa. Bırakın fazlasını kussun. Bebek boğazdaki balgamı kusarak ya da dışkı yoluyla atar. Biz de bu şekilde atlattık.