Bicolog bu sanırım bir dönem heralde bizim de üç yaş gibi başladı , üstelik yemek değil insanlara bile sen kötü kokuyorsun diyor , yumurta yediremediğim çok olmuştur , hatta WC ye girince sen gelme kokar diye koku sıktırıyordu çiçek kokacakmış ama sonra küçük bir koku astım mesela bu güzel kokuyor sıkmaya gerek yok diyoruz , yemekleri o gelmeden pişirip havalandırma birde biraz daha önden tabaklıyoruz ona daha soğuk tüketiyor. Sarımsaklı bişi yemez mesela tüketsin diye çorbasına koyardım eskiden artık ayırıyor , sadece dolmalarda harcına ekleyebilirim . İdare etmeye çalışıyoruz bizde .