Çok bitik durumda yazıyorum çünkü artık tahammülüm kalmıyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Emzirmeye 1 ay olacak sonlandıralı ondan sonra çok hırçınlaşmaya başladı, kendini yere atıyor, çığlık çığlığa ağlıyor. 3 yaşına da az kaldı. Bu sendrom mu ne acaba ne yapmam nasıl yaklaşmam gerek. Tepki vermiyorum bana saldırıyor, konuşmaya çalışıyorum dinlemiyor daha fazla çığlık atıyor.