Yazmelegi_ busraxyildiz ütü beko kullanıyorum memnunum, fırın hangisini soruyorsunuz acaba Set olanı soruyorsanz oda beko
Yusufagahinannesi Ütüm phılıps ankastre setim kumtel. Kumteli eşimin arkadaşları set olarak hediye almışlardı memnunum ama bana kalsa bosch alırdım