isam0121 Oğlum 23 aylık ben 15 haftalık hamileyim. Bende 🫢hala korkuyorum ama pozitif olarak en fazla 9-10 ay sonra oğluma arkadaş olacak,parka gittiğimiz de oğlum arkadaş aramak zorunda kalmayacak ve evde sıkılmayacak olması aklıma geliyor pozitif düşüncelere dalıyorum. Ama eminim ki ilk 4-5 ay daha zor geçecek belki 9-10 ay:)) ama sonrası kolay olur diye düşünüyorum.