Sabah post açtım bir çok dönüş aldım herkese ayrı ayrı haber veremiyorum dualarınız için çok teşekkür ederiz 😊 doktoru durumunun iyi olduğunu söyledi ameliyat iyi geçmiş şuan kolu alçıda bacağı da sargıda zor bir süreç bizi bekliyor umarım en kısa sürede iyileşir 🌸