Ballibademin_21 Benim çaycım Korkmaz’ın Çelik olanı ama hiç istediğimiz gibi ısıtmıyor üstelik devamlı kaynatıyor ama boş yani böyle çay agız yaksın istiyor eşim varmı böyle çaycı
gunduzanne Ballibademin_21 SCHAFER marka kullanıyorum altında çaykeyfi yazıyor. Altı siyah üstü cam demlik çok memnunum hemde çok
Ogulcan Ballibademin_21 ben karacanın 3 en 1 kullanıyorum çok memnunum çay hazır olduğu da haber veriyor 🥰
kubra00k Bende de korkmaz çelik çaycı var. 5 yıllık sıfır hiç kullanılmadı kutusunda😀 eşim ve ben rizeliyiz . Çayı demlikte içeriz 🌱😁
Ogulcan Ballibademin_21 evet canım eşim zaten sıcak çayı çok sever çok sıcak yapıyor taze modda tutuyor belirli bir zaman geçtikten sonra tazeliği azalıyor diye uyarıp kırmızı modda geçiyor
patatess Ballibademin_21 Evet set olarak almıştım her ürününü 5 sene oldu sıkıntısız kullanıyorum. Bozulursa yine tefal alırım
[silindi] Ballibademin_21 Bende de aynisi var Çaykolik değil mi? Bende alışamadım bi türlü ya. Hiç demlemiyorum su ısıtmak için kullanıyorum.