hazale966 Pamuk_esos tırnak manikürleri icin peelingler var onlar ölü deriyi yumuşatıyor ou kullanıyorum 3 lü törpü kırılmasını önlemek icin de tırnak sertleştirici oje
Betelgeuse_ Pamuk_esos evde kendim manikür yapıyorum. Törpüluyorum. Sonra da oje sürüyorum bazen. Elim hep suda olduğu için her zaman surmuyorum tabi. Uzunluğu da kısa veya orta oluyor genelde
bensuberia Tırnaklarımı düzenli olarak kesip nemlendirici krem sürüp arada oje ve tırnak bakım yağı kullanıyorum
hfshmzhnzl Pamuk_esos hiçbir şey yapmam. Kısa tutarım sadece. Oje sürmeyi çok istiyorum ama malum abdest tesettür yapamıyorum 🤗