1 yaşında oğlum var oda influenza dedi bronşit dedi bende bişi anlamadım kan tahlili temiz çıkmıştı ama ateşi 8 9 gün sürdü doktor bana 7 günde geçmezse getir yatış yaparım demişti iyiki götürmemişim 2 şişe şurup bitti bu Arada çok zor gunlerdı yemek yemedi hiç şurup verdiğim sürece düşüyordu yoksa çıkıyordu yine ateşi 3 tane iğne verdi prednol ismi ama biz buharla toparladık diyebilirim