maviiiissss Kızlar bebeğim 6. Aydan sonra hipp devam sütü veriyordum idrarda ağır bir kokusu oluyordu Sma2 comfort aldım bir kutu bitirdik diğer kutuya geçince bebeğim ishal oldu böyle yan etki yaşayan oldu mu ya da alerji mi yaptı acaba
hocuk maviiiissss merhaba biz hep sma comfort kullandık dediğiniz gibi 6 aydan sonra iki numaraya geçtik ve bana da sindiremedi gibi geldi bizdede ishal oldu tekrar 1 numaraya döndüm kesildi ishali şuan her şey yolunda bir numaradan devam ediyoruz kilo alımında da sorun olmadı
hilaluyar74_ maviiiissss ben eczaci arkadaşımın tavsiyesiyle sma comfort kullaniyorum bana 6 aydan sonra sma optiproya gec demisti