emelaynur merhaba biz de 4 aylık bebegım ıcın sağlık ocagının verdiği vegaferon damlaya başladık ama bebeğime hiç yaramadı cok huzursuzlandı ve kakasını yapamadı. Ben de araştırdım bestiron için genelde iyi diyorlar ona geçmeyi düsünüyordum hala devam ediyor mu şikayetınız?