Merhaba arkadaşlar bebeğim 5 aylık olucak, bronşiolit oldu 2 gece hastanede yattik, bugün taburcu olduk. Doktor sabah akşam 1buçuk ölçek augmentin, sabah akşam 1 ölçek macrol, günde 4 kez ventolin, 2 kez cortair yazmış, bu kadar antibiyotik çok değilmi ya küçücük bebeğe, elim gitmiyor vermeye, bunlari kullanan oldumu içim hiç rahat değil