Merhaba arkadaşlar safra kesemde 100/74 çamurlama var ve doktor 4 sene sonra alınması gerektiğini söyledi fakat midem çok bulanıyor kesinlikle yemek yiyemiyorum günlük yasamıma devam edemiyorum sürekli kusuyorum dün kan kustum artık bu durumda ailemle aldırmamı söylüyor bende düşündüm fakat kararsız kaldım sonuçta safra kesesi bi organ kaybedince tekrar yerine gelmiyor sizde bu durumda olanlar varmı aldırmayıp beslenmeme dikkat edip nasıl düzelte bilirim doktor safra kesesinde çamur olanlar düzelmez dedi 4 sene sonra tas olur alınır dedi arkaslar yardımcı olun lütfen