karatekee acaba rica etsem moleküler test sonucunu buraya yükleyebilir misiniz. Bizimde ceviz fındık antep fıstığı kaju alerjisi var. Moleküler testteki proteinlere göre anafilaksi riski var o yüzden penepin yanımızda taşıyoruz. Sizden fotoğrafı yüklemenizi isteme amacım başka bir başlıkta yorumlarınızı okudum da bir doktor ömür boyu kalabilir demiş o yüzden sonuçlarınızı merak ettim, neye göre öyle bir yorum yaptı 🌸