badlig pepti syneo daha kabul edilebilir. Benim bebeğim de ilk günlerde asla içmedi çok aç olduğu bi zamanda içmeye başlayarak alıştı. Tiksindirecek kadar zorlamayın ama aç ve uykulu bi zamanında içine bir şey koymadan vermeyi deneyin. Bir de mamayı ilk açınca havalandırırsanız kokuda azalma oluyor bence