Elfgrn mlklerim2 6. Ayına kadar dikkat ettim ne zaman ki kendi gazını kendisi çıkardı ( her ihtimale karşı belki gaz yapar diye) o zaman yemeğe başladım. Çokta severim hatta olsa da yesek
Kitsu En baştan beri hiç dikkat etmedim bebeğim kolik olmasına rağmen benden geçmedi hiç. Yapı meselesi bence
AlpSol mlklerim2 gaz olur diye biliyorum ama hepsinde gaz olur anlamına gelmiyor Bir de cevize alerjisi varsa bebeğinizin o da etkileyebilir
Birkimseee mlklerim2 ben de yemiştim alerji yapmıştı paketli gıda olduğu için sanıyorum, afedersiniz köpüklü kaka yapmisti aylarca yemedim