Bir-prens-annesiii Tombikdonerartikcokpahali kötü değil ama ben sade seviyorum illa kapıyı süsleyeceksem makrome bir kapı süsü alırdım size de fikir olsun
Feyzosumunannesi Tombikdonerartikcokpahali Tam çocuk odası kapisi işte. Sıkılana kadar kalsın ne olacak 🌼
Tombikdonerartikcokpahali Ogulluana beraber yaptık aslında birden yapılmış birşey değil elimize ne geldiyse gün gün yapıştırdık😂 sökmesek ne olur ya
Tombikdonerartikcokpahali bloommom evet karışık çünkü bir gunde yapmadık 😂 geçen hafta aarabalari yapistirdik 😂 bu hafta böyle ziyan olmasin istiyorum etiketler çünkü alıyorlar her yere yapistiriyorlar unutuyorlar
Tombikdonerartikcokpahali Bir-prens-annesiii ya öyle kapı süsü almak istemedim bunu da özellikle yapmadık zaten denk düştükçe etiket falan aldılar kapıya yapıştırdilae bende aldım hep duzelltrim böyle 😂
Tombikdonerartikcokpahali Feyzosumunannesi değil mi ama içimi rahatlatın gelen giden bu ne böyle demesin 😂😂
Kontes0011 Tombikdonerartikcokpahali bana göre dursun büyüyünce nasıl olsa yapmayacaklar ama bu günleri unutmayacaklar. Ev sizin kapı sizin 😍
Tombikdonerartikcokpahali Pirasalipuding kızlarıma kalsa daha birsürü etiket yapıştırmak istiyorlar tamamen kapıyı dolduracaklarmis 😂😂😭
Dondurmalikahve Tombikdonerartikcokpahali Kız bize göre kötü dursa ne olacak çocuklar beğenmiş yapmış onlar sıkılınca kaldırılsın
Gul-42 Tombikdonerartikcokpahali zamanla cıkar zaten dursın karısık falanda degıl düzenlı yapıştırılmış🥰