Selam kızlar yiğenimin bir tane samimi arkadaşı var onu kaybetmekten korktuğu için bişey yapmasada sürekli özür diliyor arkadaşı ona küsmesin diye arkadaşıda sürekli ona küsüyor sebepsiz yere ne yapabiliriz bu yeğenimin özür dileme sorununu nasıl ortadan kaldırabiliriz yeğenimle nasıl konuşması lazım ablamın