mervearsln 7haftalik gebeydim düşük yaptım bu gün 4 günüm ve aşırı ağrım başladı sanki karnımın sol tarafında bişey patlicak gibi agriyo bunu yaşayan varmı
bebemiz mervearsln düşüğü nasıl yaptınız yani kese vs oluşmuş muydu. Dış gebelik durumu olmasın acile vs gidin eğer keseyi görmediyse henüz doktor rahim içinde