Selam Canım Anneler ;
Bu ayın 28inde 3 ay olacak kız bebeğim var. Malesef bir türlü uyku sorununu halledemedik. Yatağa koyduğum anda maximum 15 dkya uyanıyor kucakta olsada kıpır kıpır. Perişan ve dağılmış haldeyim. Karnı tok altı temiz gaz çıkarıyor sorun ne bilmiyorum. Benimle aynı durumu yaşayan aşan var mı ? Önerileriniz neler