onlyy Kız geçen tansiyon baktım 14/9 çıktı tamam mı. İnternete bakayım dedim Aman Allahımmm. Riskli olabilir acil doktora gidin, işte kalbi etkiler bilmem neee. Cidden internet insanı hasta eder. Sen oraya hiiiiç bakma. Belki bambaşks bir şeydir. Doktora bir git sor bakalım
Ama hala diyorum vurma ihtimalin yok mu