lutfiye_tsdmr benim bebeğimin gündüz emme sıklığı belli değil, o nedenle gece uykusuna geçtiğinde 1-2 kez sağım yapıyorum. İlk ay akşam 21:00-22:00 gibi emzirdikten 15-20 dakika sonra yapıyordum, şu an 22:00-22:30 gibi sağım yapıyorum ama en az 1 saattir uyuyor oluyor artık. Benim bebeğim biberon almıyor, bu nedenle sık sağım yapamıyorum ama siz daha sık yapabilirsiniz