ikiprensesbebiss
Ben kayinvalideme misafir geldiği zaman birseyler yapıp götürüyordum gelenlerde çok beğenince böyle bir işe giriştim aslında instagram satfasida açtım ama öyle sayfaları büyütmek çokta kolay olmuyor neyse kayinvalideme gelen misafirler bizede yaparmı diyince bende olur dedim dondurucu ürünleri Elmalı kurabiye vs. Yapıyorum elmalinin tanesi 20 tl, lokmalık tarçınlı cevizli kurabiye 35 adetlik kutu 400 tl bugün 1 saatte 1700 tl lik sipariş çıkardım. Ben kayinvalidemin arkadaşlarına yapıyorum şuanda yıllardır bir kafe acma hayalim var umarım bir gün oda nasip olur