Merhaba herkese. Kızım 7aylık 1,5aydır ek gıda alıyor ve emiyor. Çok fena da yemiyor. 2 aydır sadece 150gram almış. Kan tahliline bakalım dedi doktor ama böyle bir durum yaşayan var mı sebebi ne olabilir. Şuan 8kilo çok kötü değil ama kilo alımı çok az