Kızlar bende insülin çıkmıştı ama üstümde durmadım. Tekrar dahiliye gidip bu kez beni endokrinoloji bölümüne yönlendirmesi isticem. Büyük ihtimal şeker ilacına başlanır eğer faydası olacaksa başlayım hemen cünkü kontrol edilemez yemek başını alıp giden nir kilo içindeyim sabahları çok açım elim ayağım titriyor nolur ilacı kullananlar yazsın faydası oluyor mu lan şekerini de dengelemesi vs saç döküyor mu? Artı eksi yönleri neler bana bilgi verin lütfen