Merhaba arkadaşlar oğlum 4 ay 28 günlük ve ağır kolikti hiç ne yerde ne ana kucağında durmaz di hep kucakta gezerdi 15 gün önce doktora sormuştum kucakta otutturabilirsin demişti ama oğlum oturmuyo bi türlü oturduğum an ağlamaya başlıyordu hep gezdiriyordum geçen haftaki kontrol de yerde nezaman oturtayim dedim önce kucakta oturacak dedi dün arkadaşımın bebeğini gördüm 6 buçuk aylık desteksiz oturuyordu bi kötü oldum yere destekli oturtayim dedim dimi dik oturmuyo öne egiliyo ve oturttummu kusuyor dünden beri çok
Taktım ugrasmalimiyim oturtmak için erkenmi napsam bilemedim yoksa oturma minderimi alsam aslında oğlum yatmiyo sürekli kalmak ister gibi kafasını kaldiriyo ama oturtayim dedimmi agliyo kendini kaydiriyo çok uzuldum