nergishanim Kızlar merhaba bebeğim üç ay üç günlük el ayakları nemli ve soğuk oluyor terlemiş gibi sanki neden olabilir acaba önemli bir şey midir biraz korktum açıkçası bu durumu yaşayan var mı
3kedili2bebekli nergishanim önemli bir şey bebeğin eli ayağı terleyecek kadar isitiyorsunuz bebisi demek bu da çok hasta olacak demek bebeklerin elleri ayakları genelde soğuk olur eviniz kaç derece ve bebisi nasıl giydiriyorsunuz
pimpiriklianne43 nergishanim benim oglumunda terliyo çorapları falan ıslanıyor inşallah kötü birseyden degildir
nergishanim 3kedili2bebekli ev 24 derece genelde sıfır kollu zıbın üstüne ince pamuklu alt üst uzun kollu pijama giyediriyptum ama hem nemli soğuk yani terli gibi benim de hep öyledir gerçi genetik mi acaba
3kedili2bebekli nergishanim 24 derecede su an bebeklerim uzun kollu zibinla geziyor o aylarda da uzun kollu zıbın altına pijama giydiriyordum o kadar 24 çok sıcak aslında bebekler de çok ısınan canlılar yani bebisiniz terliyor daha ince giydirmeniz gerekebilir