Kızlar merhaba bebeğim 4 aylık emerek veya ayakta sallanarak uyuyo ama genelde emerek uyumak istiyo emzik almıyo bende desteksiz uyutmak istiyorum nasıl başarabilirim önerisi olan var mı ?bi kaç defa yanına yatıp pış pış yaparak uyutmaya çalıştım ama benim sabır baya zorlandı yani kendimi çok zor tuttum emzirmemek için çok geç uyudu emzirerek uyutmaya devam etsem çok zorlanır mıyım ileride yardım plase !!