Kubra11222 canım aynı durumdayım 27 aylık benim oğlumda ve babıldama yapıyor anlatmaya çalışıyor bazen anlamaya çalışıyoruz Türkçe konuşuyor gibi arada tekleme kelimeleri oluyor. Herşeyi anlar, yapar, yapmaya çalışır lakin konuşma olmuyor. Sabırla ve konuşturmaya çalıştırarak 3 yaşına doğru da konusmazsa bende dil terapistine gitmeyi düşünüyorum yalan yok öyle rapor falan çıkarsa tabiki soruşturup, ileride geleceğinde herhangi bir sorun yapacak mı bu rapor ona göre çıkartırım. Lakin en büyük çare sabır etmekten geçiyor