inci80 biz de 3 ay 11 günlüğüz doğduğundan beri mama takviyesi yapıyoruz, şuan günde 2-3 kere 120 cc alıyor. Memeye düşkün değil gece emmek istiyor doya doya. İster istemez biberona alışıyırlar canım ilk kızımda mama hiç vermedim bunda da bırakmasın diye elimden geleni yapıyorum ama bazen olmayıncamolmuyır