Salonda girdikleri deliğe komple cif sıkmıştım geçen sene bir daha gelmemişlerdi tarçını da yiyorlar benimkiler ilk defa böyle karıncalarla karşılaştım vallaha eski evimde de vardı ama sadece şekere geliyorlardı böyle evi gezmiyorlardı geldikleri yere azıcık şeker koyuyordum ordan alıp gidiyorlardı bu evdekiler değişik bir cins 😃😅