Kizlar aklima takılam bir şey var oglum eylulde 4 yaşina girecek anaokuluna vermek istiyorum yalniz buyuyen bir cocuk okula gitmeyi cok istiyor. Ama aklima takilan bir sey var 4 yasinda ve 5 yasinda gidecek peki 6 yasina geldiginde tekrar anaokuluna mi gidecek yoksa ilkokula baslamali mi kendinden buyuklerle okula baslamasi adapte sorunu yasatir mi?