18.5 aylık bebeğim var. Son zamanlarda artık ne yapacağımı şaşırdım. Oyun oynamaz kitap okutmaz her şeyi fırlatır sürekli mızmız. Önceden kitap okunurdu oyun oynanırdı. Çok pozitif güler yüzlü bi bebekti şimdi eskisi kadar değil yine güler yüzlü ama aynı zamanda da her halta sinirleniyor bağırıyor kendine vuruyor sürekli ağlama halinde kucak istediği için. Kızlar ben mi hata yaptım anlamıyorum bu çocuk neden böyle oldu lütfen yardımcı olun artık sinir sistemim çöktü