Kızlar 10 ay 25 günlük bir oğlum var. Çok seviyorum onu yani her anne gibi böyle gözlerine bakınca içim aydınlanıyor sanki. Ama bazen aşırı zor oluyor özellikle uykuya direnmesi beni aşırı yoruyor abartısız 40 dk uğraşıyorum uyumasi için. Diş döneminde canı yanıyor anlayışlı olmaya çalışıyorum sarıp sarmalıyorum ki gerçekten evladıma sabırlı bir anneyim, kırmasi dökmesi dağıtması evi pisletmesi asla kızmam öyle şeylere. Ama bazen tamamen sabrımın bittiğini hissediyorum bazen sesim yükseliyor farkında olmadan sanki ona kötü davranıyormuş gibi hissediyorum ve çok canım yanıyor. Ne yapmam lazım çocuğuma daha çok yetebilmek için bilmiyorum.