GyagmurG Sevgili annelerimiz 5 gündür kızımda aşırı gaz ve uykuya dalamama problemi vardı ve kusmaya baslamisti . Dün dayanamayıp doktora gittik ve problemin kaynağının beslenme hatası olduğunu öğrendik. Kızım bir aylık ve sürekli emme halinde buda aşırı gaza ve kusmaya sebep oluyormuş. Üstelik sürekli meme aradığından derin uykuya da dalamıyormuş. Doktor 3 saatte bir beslememizi tavsiye etti zor olacak çıldıracak ama dayanın dedi. Gerçekten dünden beri minigim uyku uyuyabildi size de tavsiye ederim❤
Azraaa GyagmurG 1 aylık bir bebeğe 3 saate bir nasıl demiş Allah korusun sarılık olur dikkat edilmesi gerekiyor ilk aylarda
Merrose33 GyagmurG 3saat çok degilmi ben 2 saatte biri zor uyguluyorum daha doğrusu uygulamaya çalışıyorum
Fundaaa GyagmurG nasıl oyalayabılıyosunuz 3 saat bnmde oglumda cok emdıgı ıcın gaz problemı oluyo doktor banada sık sık emzırme dedı aralık ver emzırmelere dedı ama 1 saati gecıttrmıyo cok aglıyo gece 3 saatı buldruyorum ama gunduz olmuyo
ilknurcelik GyagmurG gaza çözüm oluyor ama bebek az kilo alıyor dikkat edin kilosunu takip edin haftada 200 gr altına düşerse sıklaştırın emzirmeyi
GyagmurG Azraaa bu saatten sonra sarilik olmaz dedi. Yanı sarılığı yok olsa artma ihtimali olabilir ama sarılık olmadığından sıkıntı yok dedi
GyagmurG Azraaa çok çok fazla emiyor çektiği gaz sancısı uykusuzlugu ve sürekli kusması daha çok acı çektirdi bebegime
GyagmurG Merrose33 doğduğu zaman hastanede de 3 saat demişler di ama uyamadım sonuç böyle oldu elimden geleni yapıyorum 3 gün 3 saat kuralına uymaya çalışacağım eğer kusması geçmezse başka tahliller yapılacak onun için uymaya çalışıyorum
GyagmurG Fundaaa çok zor oldu yani ıçim parçalandı desem yeridir aglamasina ayrı üzüldüm emzik verdim boş emziği öyle hararetli emdi ki ona ayrı üzüldüm ama onun iyiliği için 😔
Fundaaa GyagmurG kusması nasıl sutumu cıktartıyo yoksa çokelek gbımı kusuyo bnmde oglum cogu zaman emdıkten snra sutu cıkartıyo cok kusuyo
Fundaaa GyagmurG emzıkle oyalanmıstr en azından bnmkı emzıkte almıyo memeye yapısık durmak ıstıyo 28 gunluk
Bulut_pelin GyagmurG gündüzleri 1 saat arayla istiyor ama geceleri sürekli emmek istiyor hiç bırakmak istemiyor. Sürekli ağlıyor nasıl 3 saate çıkaracağım bilemiyorum. Siz nasıl oyalıyorsunuz.
deletedmom2200 GyagmurG henüz 1 aylık bebek için 3 saat çok fazla değil mi başka bir doktora daha gidin bence. Bizimki 3 aylık halen 1,5-2 saat arası besliyorum
GyagmurG deletedmom2200 1 1.5 saat de bir emip doyunca bıraksa Bende daha mutlu olurum ama sonsuza kadar emebilir buda çok fazla gaz sancısı kusma hickirik uyku problemi yapiyor
Alyaveannesi deletedmom2200 bizim doktorumuzda oyle dedi bende bebegim huzursuz memeyi tepkiyi istemiyo bunaliyo diye gittim cok emzirmissin bebek artik cok doymuş fazla emzirme geceleri 3 saate çıkar emzirme saatlerini yoksa uyuyamaz huzursuz olur surekli dedi GyagmurG