32 aylık kızım ates ve iştahsızlıkla saglıkocagına götürdüm agumentin antibiyotik verdi alerjisi varmı dedi bildiğim yok benim simdiye kadar antibiyotik kullanmamaya çok özen gösterdim kendi doktoruda verdirmiyor genelde simdi bunu kullansammı neyapsam bilemedim ya kullanan varmı daha önce ? Nekadar verdiniz