Aysegul27072022 Dogum yaptıktan 32 gün sonra doğum kontrol hapi kullanmaya başladım 5. Ayimdayim hap kullanınca korunmuyorum son zamanlarda korkmaya başladım dogum kontrol hapina rahmen hamile kalınır mı?
brfnvrllll Aysegul27072022 ay bende bu ara bu korkudayım 15 gün gecikti adetim ilacı her gün kullanıyorum yan etki olarak âdet düzensizliği yazıyordu umarım öyledir .
gulayyyyy Aysegul27072022 ben düğünden sonra 6 ay korundum öyle saatinde alırsan unutmazsan hiç bişey olmaz çünkü hem yumurtlamayı önlüyor hem vajinanın akıntısını koyulaştırıyor spermin hareket etmesini zorlaştırıyor hem rahim duvarını inceltiyor bebeğim tutunmasını azaltıyor bence yeterince güvenilir alarm kurun ama saatinde için hiç ara vermeden
Deletedmom_216 Aysegul27072022 %100 korunma sağlamak maalesef. Hatta hic bi korunma yontemi saglamaz en iyi isi geri cekilme ve prezervatif de kullanin en azindan bi cok yintemi denemis olursunuz
brfnvrllll Birde siz her gün aynı saatte mi alıyorsunuz ilk paketi çok dakik yaptım ikinci paketi baya düzensiz saatlerde içtim sorun oluyor mu acaba
Aysegul27072022 gulayyyyy ya ilk zamanlar kullanırken düzensiz i saatlerde çtim ama 1 ayi geckindir düzenli ayni saatte içtim
Minel-inannesi Aysegul27072022 senelerce dk hapı kullandım, saatini aksatmadim, antibiyotik yada başka ilaç kullanma durumunda etkinliği azaltabilir diye ek tedbir aldım hamile felan kalmadım şükür ☺
Aysegul27072022 Yani doktorum en İyi bu yöntem olur dedi saatini aksatmiylrum 1.5 aydır hergun içiyorum kalinmamasi lazım yani
buketnur3 Aysegul27072022 ben hapla kaldım 2.ve 3 çocuğuma sonra gittim sprial taktırdım sonuç 4. Doğurdum 17 gün önce 🤦🤦😂 tüpleri bağlatmayı düşünüyorum bakalım
buketnur3 annebalim_ normal doğum yaptım devlette devlet hastanesi bağlıyor mu bilmiyorum kontrole gidince soracağım bakalım inşallah yaparlar tek çözüm bu gibi
[silindi] Aysegul27072022 aksatmadan her gün aynı saatte içerseniz hamile kalmazsınız. Dikkat edeceğiniz bazı noktalar var mesela hapa ilk başladığınız ay koruyuculuk tam sağlanamayabilir ekstra önlem almak gerekir ya da kullandığınız ilaç ara verilerek kullanılan bir ilaçsa o günlerde ek yöntem kullanmak faydalı olur. Doğum kontrol hapını düzenli kullanıp hamile kalmak çok zor