Kizlar post açmıştım görenler vardır illaki . Asıl sebebi Bulasiic hastaliktan degilmiş o bin evi Kurtarıcı olmuş . Yani hasta olmamıza şükür ettim diyebilirim. İdrar yollarında kendini göstermeyen bı enfeksiyon varmış ve yenidoğan bebekte Olmamais gerekn durumus bu . Böbrekte hasar da birakabilirmis . USG ckeilde bobrekler temiz çıktı ama detaylı bakılması gerekliymiş ciakr çıkmaz nefroloji ye yonlendiricek doktor. Böbrek reflusu yani idrarij geri kaçması durumuda olabilir miş . Ayriyeten zaturrede var demiştim (akciğer enfeksiyonu) Dualarınızı eksik etmeyin lütfen oğlumun ismi Ahmet Yiğit 🥹🥹