Kızlar 20 aylık kızım 10 gündür grip 6 gün önce ates falan eklendi 37 bucuklarda arada 38 geçiyor dün doktora götürdüm 38.9 du. Dün hastanede şurup verdiler en son düştü atesi daha cıkmadı şimdi yine çıkmaya baslamıs doktor influenza dedi öksürük burun akıntısı falan var asırı burnu akıyor temizliyorum akıyor iştahsız burnu tıkalı diye yemekte yiyemiyor 10 gün oldu nerdeyse ne zaman gececek bu illet. Tam geçti daha atesi cıkmadı derken yine çıkıyor şimdi. Burun akıntısı azalmadı. Doktor influenza ilacı yazmıs sadece baska bişede yazmadı napcam bilmiyorum. Uyku yok sürekli ağlama huysuz oturup aglıcam o kadar tükendimki . Vaemı influenza geciren